Un produs Blogger.

Ce facem cu adolescentii nostri...........

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Buna seara, sunt o mama disperata, neputincioasa si speriata de ce se va intampla cu copilul ei care acum are 17 ani.
Era un copil bun, saritor, invata bine, dar incepand cu clasa a 5-a au inceput problemele, a inceput sa se duca la scoala cu briceag, a inceput sa se bata cu colegii, sa injure, a fost amenintat cu exmatricularea, am fost obligati in mai multe randuri sa-l mutam din scoala. In sfarsit am sperat ca la liceu se va mai linisti. A intrat cu nota mare la liceu, la informatica intensiv engleza, a luat examenul la engleza al treilea din liceu pentru clasa intensiva de engleza si am sperat intr-o minune. Dar clasa a 9-a a fost un cosmar. A inceput sa chiuleasca la greu, sa bea si sa fumeze iarba. Am fost amenintati din nou cu exmatricularea si obligati sa-l mutam din nou din liceu. Este ingrozitor de nervos, nu putem sa-i dam nici macar buna dimineata sau sa-l intrebam , sa-l invitam la masa, nici la doctor sau psiholog, nu vrea sa mearga si vorbeste f.f.f.urat cu noi, injura oribil in familie, afara, urla printre blocuri deranjand lumea.
In tot acest timp l-am dus la psihiatri si psihologi pentru ca ni s-a spus ca ceva nu e in regula, ba ca e o depresie atipica, ba ca a fost un ADHD. Nu mai stiu ce sa cred, dar nu este in regula oricum. Nu are vointa sa faca nimic, decat sa stea pe strazi pina la ora 12 sau 1 noaptea, si sa vina acasa urland si injurand. Are si niste prieteni ciudati care mai de care fara ocupatie, fara scoala sau oricum mai mari ca el si cu alte preocupari nu tocmai serioase si oricum dubioase. Am incercat sa-l dam la un service sa invete macar o meserie. S-a dus 2 saptamini ,dar de vineri nu s-a mai dus dupa ce spune ca-i place si ca vrea sa se duca la servici. Dar nimic din ce ne spune nu ramane in picioare nici macar jumatate de ora. Daca imi puteti da si mie un sfat, daca mai am ceva de facut ? Eu sunt si f.f.f. credincioasa dar parca din ce ma rog este mai rau. Poate imi dati asa un sfat.Orice este binevenit. Multumesc.

Din partea casei:

1 comentarii:

Bloggeron spunea...

Buna ziua,imi puteti spune mai exact ce reprezinta acest text mesaj??l-am primit de mai multe ori pe messenger si nu-l inteleg..

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements