Un produs Blogger.

De ce postez

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Postez pe 99bloguri pentru ca :

-imi place sa cred ca indiferent de situatie sunt momente cand simt ca trebuie sa spun ceva;

-imi place sa am pareri personale si astept cu interes parerea celorlalti;

-consider postarea ca fiind o forma de intalnire la nivel de ganduri;

-sunt citit mai mult decat daca m-as limita numai la blogul meu;

-schimburi de directii si atitudini in ceea ce privesc articolele mele din momentuln in care sunt citite;

-articolele mele redirectioneaza autorii si cei care intra pe 99bloguri sa-mi viziteze pagina;

-nr de postari pot face ca unii autori sau cei care doar intra pe 99bloguri sa ma adauge in lista lor

-am aceleasi drepturi ca si administratorul acestui blog pentru ca aman2 suntem responsabili de evolutia acestui blog;


Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements