Un produs Blogger.

Am visat o declaratie de dragoste sau a fost un vis copt in dorul tau

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Fierul incins al despartirii bronzeaza urmele dorului in forme de aripi de fulgi de nea.Catifelarea pielii tale o resimt ca fiind bulgarele de caldura ce-mi arde mana inghetata.Pielea se umfla si emana un miros tomnatic de umplere a simturilor.Poarta ce pune semn drumului catre tine o gasesc in fiecare noapte deschisa.Nu am incercat pana acum sa intru prin aceasta poarta.Mi-e frica sa nu ma pierd de mine si dimineata sa ma gasesc separat dar de ce imi este cel mai frica este ca nu vreau ca noptile ce vin cele 2 parti sa se divida si tot asa incat sa ma simt peste tot dar gol de tine.Daca mi-as lasa in urma pasilor mei franturi din glasul tau as putea vedea in urma mea o umbra a prezentei ce o aveam atunci cand eram impreuna.Este dimineata?Buna dimineata!

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements