Un produs Blogger.

Cum se descriu fetele prin goarna net-ului

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Cum se descriu fetele prin goarna net-ului

"Te vreau
Daca esti stresat...si-ti doresti cateva clipe de relaxare...trebuie doar sa ma suni..te rezolv cu un masaj erotic pe gustul tau"

"viata trebui traita la intensitate maxima"

"eu si atat, nimic special , o persoana normala cu dorinte si sperante de viitor"

"Hold Me/Lay Your Head Lowly
Lead Me/ Save Me/Heal Me /Softly You Say To Me/I Will Be There
Lift Me/ /Carry Me Boldly/Show Me You Care
Need Me/Love Me And Kiss Me /I Will Feel Blessed"

"o sa ma descriu numai tie.Te-am facut curios? Ma bucur...E plina lumea de nebunie,mitocanie si idiotenie....Nu ma intereseaza sexul virtual si nu am web...Apropo, nu am pus poza deoarece prefer sa vezi doar tu aceasta poza. Chat-ul merge cumplit, mai bine lasa-mi un mesaj."

"If you dont know how to move Fuck Off"

"Recent divortata, doresc sa imi refac viata. In sensul ca doresc sa ma distrez. Nu sunt interesata sa ma recasatoresc. Am un copil, dar asta nu inseamna ca sunt legata sa stau acasa. Imi plac cluburile, plimbarile, ies in fiecare week-end pe undeva. Acum sunt blonda. Nu stiu ce ar mai trebui sa spun despre mine."

"OM
As putea scrie orice dar REALITATEA este cea care conteaza iar prietenii ma cunosc . Comunicarea si amicitzia sunt suficiente"

Voi incheia aici mica descriere a d-relor si doamnelor dar voi reveni..revin!


Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements