Un produs Blogger.

Filmul AVATAR contine mesaje rasiste

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Filmul AVATAR contine mesaje rasiste?!
Filmul AVATAR contine mesaje rasiste?! Mi-am tot spus ca trebuie sa scriu acest cuvant si intelesul lui pentru ceva,orice,poate pentru a putea sa mananc o inghetata mai linistat.Nu de alta dar am citit o parere interesanta ( chiar era interesanta?) a unui tanar care spunea raspicat si tare ( eu cred ca era chiar imbujorat de atata aflare ) ca filmul Avatar ar avea un mesaj..eu zic mai multe , cica ar contine un mesaj rasist ( nu neg ) si mai invartea cuvintele spre o anumita intelegere a vedea in diferenta de culoare o inferioritate..Ideea in sine era buna doar ceea ce ne incapatanam sa nu vedem este mai incolo de ceea ce poate percepe ochiul si a ne lasa cine trebuie sa vedem noi, anume MANIPULARE.Ce?Cine?Unde?Nu fac obiectul scrierii ca s-ar putea sa atrag atentii.

MANIPULÁ vb. tr. 1. a mânui, a manevra. 2. a antrena, prin mijloace de influențare psihică, un grup uman, o comunitate sau o masă de oameni la acțiuni al căror scop aparține unei voințe străine de interesele lor; a influența opinia publică prin mass-media sau prin alte metode persuasive.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements