Un produs Blogger.

Fratele lui Toni Tecuceanu - vaccinul AH1N1 dupa un an incepe sa atace organismul

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Se pare ca lucrurile incep sa se limpezeasca, multe vor iesi la iveala...

Paul Tecuceanu (Romania Vorbeste): Durerea unui frate…

"Romanii au o vorbă: “mortul de la groapă nu se mai întoarce”. Aşa este, oricât de mult mi-aș dori, nu îl voi mai vedea niciodată pe fratele meu în aceasta lume. Acest gând este trist, dureros, sfâşietor, însa trebuie să-l accept. Si il accept, dar tot nu am linişte. De când fratele meu a părăsit această lume, îmi vin în minte tot felul de întrebări… “De ce Toni nu s-a dus din timp la doctor?”, “De ce, când speram că își revine, a murit?”, “De ce Dumnezeu a vrut să-l ia de lângă mine atât de devreme?”. Niciun răspuns…
Încerc sa fiu tare, însă sunt neliniştit. Îmi amintesc exact toate vorbele pe care medicii mi le-au spus în cele 11 zile în care Toni a fost internat la terapie intensivă, la Institutul “Matei Balş”. Ceva nu se leagă! Informaţiile pe care le-am primit se bat cap în cap. Profesorul Adrian Streinu-Cercel afirma răspicat: “Toni Tecuceanu a murit de gripa porcină”. Degeaba, nu am linişte.
Fratele meu a fost internat la spital în noaptea de " restul puteti sa-l cititi aici

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements