Un produs Blogger.

Unde plecam in weekend ?

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Astazi simt nevoia sa va trimit la plimbare.Asta ar insemna sa multumesc pe toata lumea ceea ce ar oferi celui ce citeste pentru prima data acest blog, acest articol senzatia ca umblu cu minciuna.Plimbarea ar trebui sa fie ori destinatia catre o tara exotica ( mi-ar face placere ca trezindu-ma din somn dimineata sa privesc cum se uita la mine Turnul Eiffel,chiar si suparat daca ar fi as trece peste)sau o excursie la mare pt cei cu indemanare de patinatori care nu au fost convocati la lotul de patinaj.Trecand peste tot si toate eu stiu ca luni cand vei intra pe acest blog sa vezi ce cuvinte am mai "sudat"cu nebunia mea te vei simti obosit,imi vei spune ca desi ai asteptat weekend-ul asta nu te-ai odihnit deloc.Ce fac eu in acest week-end?Voi face din acest blog un avion in care imi voi urca toate cuvinte dragi mie si deci,ma voi plimba linistit facand din chiar persoana mea propriul pilot.Intr-un cuvant acest week-end este visare.
Cu toate zilele astea de frig si oboseala simt nevoia de a visa.Nu-mi intrerupeti voiajul in visare cu "strigatele"din comentarii postand ca-s nebun.Da , sunt nebun de visare!
Tu ai aflat unde plec eu.Dar tu?Tu unde te-ai hotarat sa te plictisesti stand intr-un loc la care acum doar te gandesti?

p.s.Biletele mele au fost cumparate cu multe reprize de vizare.Ti-ai cumparat bilete?Facem schimb?


Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements