Un produs Blogger.

Fa-ma praf si trage-ma pe nas

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Initial doream sa ma reped intr-un lan de cuvinte destepte si sa-mi pot face din intelesurile lor un loc in coaja de portocala ce-mi sta pe vitrina de astazi de dimineata.Nu am curaj si nici vreo strangere de mana de la vreo persoana din camera..Dar mi-a atras atentia un "slogan" pus in dreptul id-ului de una din persoanele pe care le am in lista :" Fa-ma praf si trage-ma pe nas!"Ce poate sa inteleaga omu` citind aceste cuvinte?Mi-am zis initial ca trece printr-o perioada de regrete si se simte foarte dezamagita de ea sau de cealalta persoana,in cazul pozitiei mele ar fi vb de prietenul ei.M-am deconectat,am mancat,am vb la tel,am citit ceva,am scris mail-uri dar acel gand nu mi l-am putut scoate din atentia ce incepuse sa-mi acapareze mintea.Am reintrat pe massenger si am incercat sa o intreb de sanatate..plecase!Tot ce am gasit ma ducea cu gandul la o stare cantata pe care o manifesta acele persoane care isi induc o anumita stare de visare.Si m-am gandit o secunda cum este sa fi in acea pozitie in care sa te certi cu cineva,sa stii ca este vinovat dar sa nu ai nici cea mai mica reactie de jignire la adresa lui/ei si sa vrei indiferent de starea pe care ti-o produce sa-l "tragi" pe nas..Multi ar spune ca miroase a pasi de dragoste de marimea unei bucurii nedescrise..S-ar concluziona in ceea ce se poate intelege din "dureros de dulce", senzatie de rau necesar care iti implinesc niste uitari si care devin poate singura ta armura in preajma sigurantei de a te simti singur/a.Fa-ma praf..si trage-ma pe nas!Iubeste-ma pana la durere!Uita-ma in tine pana cand te vei rataci cu tine in cautarea mea.Nu o voi intreba de ce a scris si ce poate sa reprezinte pentru el/ea acel indemn, l-am denumit eu ,dar imi place sa cred ca oricat de disperat ai fi exista o mai mare disperare in gesturile celui care incearca sa se uite decat sa priveasca o secunda si sa vada ca ratacirea este tocmai apropierea ce o simte venita din partea celuilalt in acele momente






More







Din partea casei:

1 comentarii:

Diete Verbale spunea...

ehhh..recitesc cu drag aceasta postare "inregimentata" in online de bravul noastru cavaler pe numele lui Bloggeron.Ce mai faci batrane?tot hoinar la ceas de cuvant ai ramas?o sa te prinda dimineata adunad doar cateva cuvinte cu ajutorul carora mai poti alin aplecarea noptii..trezste-te si invata indemnul lui Cargo : baga-ti mintiile in cap!:)

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements