Un produs Blogger.

Filmul" Eu cand vreau sa fluier, fluier" a fost lansat in Romania

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?


 Filmul" Eu cand vreau sa fluier, fluier" a fost lansat in Romania



Actorii şi regizorul filmului au păşit pe covorul roşu alături de o parte din deţinuţii care au jucat în film. Aceştia au venit la lansare cu dubiţele penitenciarului. Întrebat de ce să vadă lumea filmul său, regizorul Florin Şerban spune că " tot ce are acest film este foarte puternic, plin de emoţie aşa cum ne place nouă românilor"


Întrebat, joi seară, la lansarea în România a filmului lui Florin Şerban, dublu-premiat la Berlinală, dacă îl recunoaşte lumea pe stradă, dacă i se cer autografe, George Piştereanu, tânărul star în devenire din ,,Eu când vreau să fluier, fluier" spune că "deocamdată nu". "Şi cred că nu o să mă recunoască o perioadă, pentru că eu am acum părul lung", adaugă el.

George Piştereanu joacă rolul unui deţinut care se hotărăşte să evadeze, chiar dacă i-au mai rămas două săptămâni până la eliberare. Vrea să fugă pentru a o împiedica pe mama lui să îl ia pe fratele mai mic în Italia. El se şi îndrăgosteşte şi lucrurile se complică.

Actriţa Clara Vodă, care joacă rolul mamei, a povestit că s-a inspirat din povestea adevărată a mamei unui coleg al băieţelului ei. "Mama unui coleg de-al baieţelului meu Vlad, care, cumva, încă trăieşte drama aceasta, mi-a explicat foarte multe lucuri şi, aşa, mi-am explict, la rândul meu, foarte multe lucruri", a spus actriţa.

Tânăra actriţa Ada Condeescu joacă rolul fetei de care se îndrăgosteşte eroul principal.

Întrebată, la premieră, dacă, în realitate, e la fel ca îndrăgostită ca în film, Ada Condeescu, cea căreia deţinuţii - colegi de platou îi scriau versuri de tipul "buzele tale/ ca nişte petale" răspunde vag: "O să vedeţi filmul. E şi asta, dar nu e numai asta în film. Uneori iese, alteori nu iese. Se îmbină foarte mult lucrurile."

Deţinuţii din film sunt veritabili. Unul dintre ei, proaspăt eliberat şi singurul ales să meargă alături de echipă la Berlinală, Papan Chilibar joacă, în film, rolul unui deţinut surdomut. Întrebat de ce a fost închis, Papan spune căa sparo casă. Întrebat de ce a făcut asta, Papan răspunde: "Din cauza nevoilor". Despre rol, Papan, considerat de regizorul şi co-scenaristul Florin Şerban "incredibil de talentat",' spune că n-a fost greu.

"Era foarte greu pentru altcineva, dar pentru mine a fost uşor, pentru că părinţii mei sunt surdomuţi", a mai spus Papan Chilibar, care, întrebat imediat după Berlinală, ce îşi doreşte cel mai mult, a spus, în exclusivitate pentru Realitatea.NET, "Vreau să am în fiecare zi covorul roşu".

Întrebat de ce să vină românii să vadă filmul său, regizorul Florin Şerban spune că " tot ce are acest film este foarte puternic, plin de emoţie aşa cum ne place nouă românilor". "Poate să-ţi placă sau poate să nu-ţi placă, dar sigur nu te lasă indiferent".

Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements