Un produs Blogger.

Raspundeti si voi!!!

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

1. Cu cine avem onoarea sa ne prezinte cateva franturi din experienta sa de blogger ?
Mi-am facut blog cu putin timp in urma.Experienta multa nu am, dar m-am descurcat onorabil cu asezarea in pagina(parerea mea!)
2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?De cand ai acest blog?

2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?De cand ai acest blog?
Deoarece am infiintat acest blog pentru a vinde produse diverse, acesta se numeste" Cumpar ce imi place ".

3.Cum iti descrii blogul in fix 10 cuvinte?
Carti, haine, accesorii....intr-un cuvant: diverse.Cumparati ce va place!

4.Care crezi ca este cea mai buna modalitate de a atrage cititorii , implicit de a avea trafic pe blog?

Am inscris blogul pe 99 de bloguri, toateblogurile.ro si altele.

5.Ce inseamna a scrie pe blog atunci cand ai postat primul articol in blog?
N-am nici cea mai mica idee. Ca am postat primul articol pe blog?

6.Ce ai inteles in plus fata de acea perioada de inceput cand ai scris primul articol fata de astazi,cand esti la al n-lea articol postat in blog?
In cazul meu am inteles ca accesul la informatiile de pe blog trebuie sa se faca cat mai usor.Nu trebuie sa folosesc culori tari pentru ca ma dor ochii. In rest, blogspot e foarte usor de utilizat pentru incepatori.

7.Ce sfaturi ai oferi unei persoane care si-ar incepe astazi un blog si ti-ar cere niste sfaturi ( nu fi zgarcit cu raspunsul la aceasta intrebare )

Nu stiu daca se considera reclama, dar eu am invatat multe de pe http://www.htmlgoodies.com/ . E bine sa stii cateva chestii de baza despre photoshop(tutorialul.ro)sau alt program cu care poti sa prelucrezi fotografii.Fotografiile de pe blog sa fie de dimensiune mica pentru a se incarca pagina rapid.Pentru orice nelamurire solutia este search pe google.Sunt o gramada de comentarii despre cum sa faci un blog si cum sa-l optimizezi cat de cat.Am inceput sa vorbesc in termeni tehnici si eu , de fapt, habar nu am ce inseamna chestiile astea hahaha

8.Care este tema centrala despre care ai vrea sa vb in postari si discutii mai dese?

Doresc sa cumparati toate produsele si sa primesc feed-back-uri pozitive sau negative(nu ma supar daca sunt constructive!)

9.Aceste raspunsuri se vor posta in 99bloguri si dorim ca acest articol sa poarte un titlu ales de tine.Ce titlu ai pune acestui set de intrebari?

Raspundeti si voi!!!

10.Aceste intrebari si raspunsuri se vor posta in 99bloguri purtand un titlu ales de tine la punctul 9.La aceste intrebari vor raspunde si alte persoane.Te rog scrie o intrebare la care va raspunde cel care va completa intrebarile de mai sus plus intrebarea ta.(indiferent de tema,interes..o intrebare la care sa raspunda urmatorul)

Considerati ca va simtiti mai bine daca scrieti pe blog sau daca vorbiti cu un prieten?

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements