Un produs Blogger.

Adauga blogul blogspot in peste 100 de motoare de cautare in mod gratis

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?


Dupa ce postezi articole in blog ai impresia ca aceste articole se trimit la toti care sunt interesati de subiectul din postarea ta.Afla ca nu este asa.Cercetările au aratat că peste 85% din traficul web vin de la motoarele de cautare. Trimite in 100+ directoare blogul tau pentru a obtine trafic!Adauga blogul blogspot in peste 100 de motoare de cautare in mod gratis doar in cateva secunde.Ce trebuie sa faci?Mai jos am postat un link care iti permite sa-ti inscri blogul in 106 motoare de cautare in mod gratis.Completezi cu datele blogului tu si apesi "submit my site" si astepti cateva secunde.


Din partea casei:

3 comentarii:

Unknown spunea...

Am o singura intrebare...functioneaza si aduce multi vizitatori?

Bloggeron spunea...

Salut Gavrila,
vizitatorii tai sunt o parte si de pe google?vei vedea ca da..pe langa google mai sunt disponibile alte 100 si ceva directoare..crezi ca iti poate aduce vizitatori?:)

Bogdy spunea...

Salut. Din cate am vazut eu nu prea merge... la toate directoarele imi arata "Not found" :( cei care mai inscrieti site-uri aici, va rog spuneti intr-un comentariu daca va merge!

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements