Un produs Blogger.

Afla cum poti adauga un banner 125x125 pe o perioada de o luna

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?


Prietenii au intaietate in ceea ce privesc indeplinirea unor rugaminti.Am fost rugat de unul din prieteni zilele trecute sa-i pot face rost de fix 20 de adresa de e-mail la gmail.Cum timpul costa energia unei oaze de lene ( aceasta idee imi apartine in totalitate..pentru ca numai un sef lenes poate debita pe timp de criza un asemenea gand mi-am spus de ce sa nu-i intru in joc.Si asta va rog si pe voi,dragii mei autori,cititori,vizitatori sa putem da o mana de ajutor unui prieten.Si cum totul se plateste voi incerca sa-i ofer celui care foloseste optiunea de contact,trimitandu-mi un nr de 20 de adrese gmail + parola,posibilitatea adaugarii unui banner 125x125 pe o perioada de o luna.Banner-ul se va afisa inr-un loc vizibil ( deasupra coloanei Director articole ).

p.s. Aceast articol este valabil din momentul postarii ( 19-04-2010 ) si pana pe data de 30-4-2010.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements