Un produs Blogger.

Cum adaug bara Apture cu Facebook,Twitter si email

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Sa prezint bara de la Apture care este un nou mod de a oferi cititorilor mai multe informaţii fără a părăsi blogul sau un widget cu aceatsa bara pentru blogspot blogul tau?
O intrebare care nu necesita prea multa gandire pentru ca le voi combina:)

Când adăugaţi această bară in blogspot-ul blogul tau,vizitatorii/citititorii constanti pot trimite ceea ce citesc pe facebook,twitter sau direct pe mail cu un simplu click.Pe langa aceasta optiune bara de la Apture ofera cititorilor tau posibilitatea de a gasii informatii suplimentare direct din blogul tau in site-urile Wikipedia şi YouTube toate fără a părăsi blogul.

Vezi aici cum arata acest widget pe blog
Pentru a adăuga acest widget pentru blogul tau urmeaza pasii de mai jos.

Pasul 2. Completezi adresa blogului tau,adresa ta de mail,update o imagine tinand loc de logo sau poti scrie un titlu ( poate sa fie chiar numele blogului ) si alegi culoarea .In timp ce completezi datele blogului tau vei vedea mai jos blogul tau si bara deja adaugata in blogul tau.
Pasul 3.Apasa butonul " get my bar "
Pasul 4.Copiaza codul general de la pct 3.
Pasul 5.Intra in tabloul de bord al blogului tau >> Aspect >> Editati HTML
pasul 6.Cautati in sablon linia de cod </body> (Ctrl+F)
Pasul 7.Adaugati codul generat de la pasul 3 inaintea liniei de cod </body>
Pasul 8.Salvati.



p.s.daca apar probleme cu adaugarea acestui widget va rog sa-mi puteti lasa problema in scris direct printr-un comentariu sau folosind optiunea de " contact "

Din partea casei:

3 comentarii:

Unknown spunea...

Tare! ms, am instalat si eu acum :D
sanatate...

Bloggeron spunea...

Salut, am tot amanat postarea acestei informatii cu gandul ca este prea "obisnuita" si care va face subiectul unei discutii cu intentii simple..preconizez sa postez si alte lucruri asemanatoare.Ce parere ai de noul meu banner din stanga jos?..l-ai click-uit?

Anonim spunea...

Imi place. Am adaugat si eu bara Apture.
Roxana
http://success-money-online.blogspot.com/

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements