Un produs Blogger.

Materiale noi pe Politia Blogurilor - Pe scurt...

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Bun gasit. Astazi am realizat cat de departe merge prostia unora. Daca nu am dreptate sa imi spuneti voi...
Am gasit urmatoarele pe http://www.piticigratis.com/2010/03/sa-le-dau-leucemuie-sustinatorilor-lui-daniel-raduta/

"Pentru norocoşii care nu au auzit de personaj, Daniel Răduţă e domnul castor din fotografia de mai jos. „Un om, un destin, o luptă, gânduri mai mult scrise decât spuse”, după cum scrie mai mult decât spune site-ul lui. Un buzoian banal, fără nimic special în CV în afară de acei dinţi cu care ar putea prelucra prin aşchiere scânduri în piese de şah. "

Nici eu nu am donat pentru el dar nici nu arunc cu vorbe ca tine teribilist infantil.
Pai blogarasule tu ai face ceva daca ai avea leucemie sau ai astepta pasiv moartea?
Si rebelul fara cauza continua...restul materialului este aici http://politia-blogurilor.blogspot.com/2010/04/pe-scurt.html
Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements