Un produs Blogger.

nu..nuu...nuuuu!!! ... pozitia trantorului cibernetic...

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?



Asa sa nu faceti!!! De ieri am vrut sa postez lucrul asta, dar am zis ca poate azi trec peste... nu postez si nu ma fac de ras... Sa va explic eu ce zi incarcata am avut ieri, adica luni.
Trezirea la 7 dimineata, mers la scoala. Miscare pot zice ca am facut ceva, 2 ore de baschet, 2 de volei...ceva, ceva m-am dezmortit.
Problema a fost cand am ajuns la camin. Am luat laptopul in brate si am vegetat de la ora 14 pana aproape la 1 noaptea neclintit, nici la wc nu am fost. 2 pauze de masa de vreo 5 minute. Nu pot sa va explic cum am umblat pe holul caminului cand am fost chemat de natura... Parca atunci invatam sa umblu, gatul sucit, mainile amortite...teleghidat. La noi in camera pozitia asta intins, cu laptopu in brate se numeste pozitia "Trantorului cibernetic". 
Hai sa zicem ca o zi petrecuta in pozitia asta nu e mare lucru...dar uite ca si ziua de azi ma prinde tot asa...acu doar ca de la 5 pana la 8 am adormit. O sa fie o  noapte lunga, colegul e si el de la amiaz la fel ca si mine...parca vad ca se isca pe la 1-2 noaptea o tura de CounterStrike...care va dura...
SA NU FACETI ASA!! Saptamana asta o sa fie greu, dar din cealalta saptamana imi fac abonament la sala si scap de greutatea asta. Maine o sa fie mai lejer, are si UTA meci, biletele-s luate si mai ies si eu la aer. Hai UTA!
Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements