Un produs Blogger.

Povestea scrisului...( nu stiu de ce)

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

1. Cu cine avem onoarea sa ne prezinte cateva franturi din experienta sa de blogger?
Numele meu este Blidaru Madalin, dar online-ul ma cunoaste ca "i4ever". M-am nascut intr-o preafrumoasa zi de primavara in perioada postcomunista ( multumesc Romaniei ca mi-a oferit aceasta posibilitate) pentru a avea un blog pe wordpress, am trecut de-a lungul timpului pe actualul domeniu, dar nu am renuntat la acest username .

2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?De cand ai acest blog?
Nu cred ca blogul meu reprezinta sau va repezenta o opinie marcanta a online-ului romanesc. De ce? Raspunsul e simplu : este un blog... Imi place sa rasfoiesc cateodata articolele si sa vad cu mi-am schimbat de-a lungul timpului mentalitatea.
Revin la intrebarile de mai sus si imi prezint propriul blog. Numele sau este "Life as a book". Este in picioare din luna decembrie a anului 2008, dar se afla la actuala sa adresa din luna februarie ( http://blidaru.net/ pentru interesati). In aceste momente este un hobby, o pasiune pura de care m-am indragostit.


3.Cum iti descri blogul in fix 10 cuvinte?
10 cuvinte sunt prea multe si prea putine pentru mine.

4.Care crezi ca este cea mai buna modalitate de a atrage cititorii , implicit de a avea trafic pe blog?
Consider ca cea mai buna modalitate de a atrage vizitatori este continutul de calitate. De asemenea multi cauta continut de calitate, putin reusesc sa il faca. AS mai adauga o mai buna pozitionare in Google reprezinta un plus. As vrea sa dou un exemplu : stai cateva ore si scrii cateva articole, articole frumos realizate cu un continut destul de bun. Degeaa ai publicat acest articol daca esti pe pagina a 11 a lui nenea Google.


5.Ce insemna a scrie pe blog atunci cand ai postat primul articol in blog?
Un fenomen maret. Online-ul avea sa se inchine la literele postate de mine.


6.Ce ai inteles in plus fata de acea perioada de inceput cand ai scris primul articol fara de astazi,cand esti la al n-lea articol postat in blog?
In primul rand am peste 2000 de articole postate . Fiind unicul autor pot spune ca am invatat ca bloggingul nu reprezinta un articol la zece zile.


7.Ce sfaturi ai oferi unei persoane care si-ar incepe astazi un blog si ti-ar cere niste sfaturi ( nu fi zgarcit cu raspunsul la aceasta intrebare )
Sa nu renunte, sa nu se ia dupa topuri si statistici. Sa nu se astepte la mii de vizitator peste noapte. In timp va avea sansa sa isi demonstreze calitatile si atunci va fi respectat de "bloggereii" mai mici.


8.Care este tema centrala despre care ai vrea sa vb in postari si discutii mai dese?
Eu am un blog generalist. La inceput era un blog cu si despre tehnologie. Era un subiect putin abordat in urma cu doi ani. Acum scriu despre orice . In majoritatea cazurilor discut despre ce imi place, ce ma fascineaza. Imi place sa imi intreb cititorii ce parere au despre anumite poze facute de mine, scriu despre profetii , conspiratii, dar nu renunt la trecut
Consider ca nu trebuie sa neglijez aspectele realitatii din momentele de zi cu zi. Scriu despre eterna si fascinanata Romanie. Multi spun ca nu ma comport prea frumos in posturile mele cu mama-patrie, dar traiesc in Romania si asta imi ocupa tot timpul... ZIlnic vad oameni care se dau in spectacol, se fac de ras si mult mai multe.


9.Aceste raspunsuri se vor posta in 99boguri si dorim ca acest articol sa poarte un titlu ales de tine.Ce titlu ai pune acestui set de intrebari?
Povestea scrisului...( nu stiu de ce)


10.Aceste intrebari si raspunsuri se vor posta in 99bloguri purtand un titlu ales de tine la punctul 9.La aceste intrebari vor raspunde si alte persoane.Te rog scrie o intrebare la care va raspunde cel care va completa intrebarile de mai sus plus intrebarea ta.(indiferent de tema,interes..o intrebare la care sa raspunda urmatorul)
Ai renunta la blog daca ai face un pariu cu un coleg?

Din partea casei:

1 comentarii:

Unknown spunea...

multumesc pentru observatie Bloggeron,am retras acel articol,cu toate ca l-am publicat pentru ca mi-a atras atentia,doar ca nu stiam ca trebuie sa postez aceelasi articol si pe blog.PE viitor nu o sa se mai repete.

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements