Un produs Blogger.

probleme cu "balamalele"

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Azi am lipsit de la sala, nu cred ca o sa mai merg de acum, e tarziu, obosit, o sa incep in camera un antrenament light pentru piept. Am lipsit din cauza ca am umblat cu genunchiul meu "pansat" pe la doctori.


  • Flotari:
  1. Priza la nivelul umerilor 35 de repetari in doua serii 35x2
  2. Priza putin mai lagra decat latimea umerilor 35x1, 30x2
  3. Priza foarte larga, maxim posibil, 30x1, 25x2
  • Impins cu gantere din culcat
  1. Impins cu gantere incarcatura maxima, 45kg (atat am discuri pentru 2 gantere) 15x2, 10x2
  • Fluturari cu gantere
  1. Fluturari 15x2 45 kg
  2. Fluturari 10x2 35 kg
  • Flotari
  1. Flotari cu mainile pe marginea patului, picioarele pe podea 60x2, 30x2
  2. Flotari cu picioarele pe pat, mainile pe podea, 40, 30, 15

4 grame de Creatina inainte de antrenament
Un XXL Pro + 2 grame de creatina
Dus
Somn

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements