Un produs Blogger.

1 Mai la Moneasa, 2010

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

IMAGE_243 Asa cum ziceam in postarea trecuta, de 1 Mai am fost cu cortul laIMAGE_246 Moneasa. Am avut parte de o vreme foarte frumoasa cu toate ca noaptea a fost destul de frig.

Am plecat de Joi, 30 Aprilie, inmarmati cu un cort… si doua masini. Trebuia sa ne adunam mai multi, dar se pare ca doar 4 am reusit sa ajungem. Incepem sa facem focul, primele gratare si asa a trecut toata noaptea, mai ales cand am dat atacul la sticlele cu “distractie”. Ce nu a prea fost frumos, e ca langa noi a venit alta trupa, mai serioasa, dar cu o muzica de gratar, adica manele… inarmati cu statie si cu boxe destul de puternice, dar masinuta mea a facut fata cat de cat lor, acoperindu-le zgomotul.  IMAGE_242 Mergea siIMAGE_244 mai tare, dar la plecare am costatat ca de la o boxa iesise firul, probabil cum am indesat de toate in portbagaj, iar noi ascultam muzica doar de la 3 boxe…de era si a patra in functiune nu mai aveam probleme cu manele.

Poze am zis ca facem… dar am ramas fara aparat si nici nu mai avea cine sa faca poze, am facut cateva a doua zi cu telefonul, culmea pozele au iesit clare… afara fiind ceata (prietenii stiu de ce :P gemurile aburite la masina)

IMAGE_252 Miscarea prin zona s-a mai linistit pe la 4-5 dimineata, cand toata lumea era putin “obosita”. Nu vorbesc doar ne noi, ci de toata lumea de pe vale. De dormit, poate o ora, maxim doua de somn, in rest paznic la foc si putin somn langa el (acolo era mai cald).

 

Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements