Un produs Blogger.

Domeniu .com gratuit in primul an pentru blogspot blog-ul tau

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

M-am tot gandit daca sa cumpar domeniu sau nu si am ajuns la concluzia sa mai stau ( o secunda, mananc o gogoasa )..Gata!Despre ce vorbeam?aaa,ok.
Ca suntem in plina criza o stim cu totii doar ca unii dintre noi invata sa-si promoveze intr-un mod ingenios serviciile.Te-ai gandit sa-ti cumperi un domeniu?Mie imi place aceasta pozitie de gazda free la Blogspot..imi place Blogspot,cred ca asta este motivul pentru care nu doresc schimbarea in online a 99bloguri.Exista un site ( 1&1 ) care ofera un nume de domeniu gratuit pe o periada de un an ( primul an gratuit urmand ca dupa suma platita de tine daca doresti sa continui la ei este de $8.99 ).Poti beneficia de aceasta oferata sau promotie pana pe 31 mai 2010.O oferta destul de ok avand in vedere ca pana acum nu am vazut servicii de web avand promotii cat de cat avantajoase.


Domeniu .com gratuit un an in blogspot

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements