Un produs Blogger.

Avort

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Mama am sa iti scriu ceva important .Sunt insarcinata .Nu pot sa ma gandesc sa tin copilasul din motive bine stiute si de tine ,si de mine.Iubitul meu nu vrea sa ma ajute sa tin sarcina ,iar singura solutie ar fii avortul.
Am fost la doctor si mi-a spus ca inca mai pot face ceva ,incat sa nu imi afecteze sanatatea .Am 20 de ani , nu pot sa imi incetez visurile de a avea o viata fara griji ,iar acest copil mi-ar lua tineretea ,mi-ar lua totul..totul s-ar oprii la el.
Inca nu mi-am terminat scoala ,examenele nu le-am promovat pe toate ,iar siguranta unui camin cu iubitul meu nici nu este in discutie.
Decizia este a mea , si cu siguranta asa voi face.


Tu ce decizie ai lua ?Ai lua viata unei fiinte inocente?
Avortul ar trebui interzis ori ar trebui sa se faca mai in amanunt lectii de educatie sexuala in scoli ? Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements