Un produs Blogger.

Michael Jackson

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Michael Jackson
Pai, stiu ca mai toti au scris la momentul respectiv si inca mai scriu de MJ, dar simteam si eu nevoia sa ma declar, ca tot a trecut un an de la maortea lui zilele astea, am mai crescut si eu, am mai dobandit ceva intelepciune, imi asum cu mai mare grija faptele si consecintele lor sau poate nu si am si o parere mai bine definita decat acum un an despre acest personaj cu care eu n-am crescut, dar au crescut altii cu muzica lui.
Chiar sper ca ii e mult mai bine acolo unde e si ca a gasit pacea si tot ce n-a gasit pe acest pamant, in aceasta era in care cu greu misti ceva daca esti sincer si ai numai calitati demne de admirat.  Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements