Un produs Blogger.

Seringi

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Dacă v-am omis, vă adaug acum pe lista mea infinită de persoane (şi cam atât). Nu pot spune că am zis tot ce am avut de zis până în momentu' de faţă, aş minţi. Şi nici despre toţi. Nu fac poezii, nu scriu versuri pe foi încă din generală când începusem să par prea eminesciană. M-am oprit şi din sărit la bătaie aiurea, de acum mă limitez la sintagma "doar pentru ai mei aş face asta". Mi-am făcut bani din anturaje şi de la familie, da' să nu vă gândiţi că i-am primit ca o duduie de bani gata. Nu fac bani de pe blogu' ăsta, nici prin reclame nici altfel, ci scriu pentru cei care aşteaptă să citească altceva. De aceea nu vedeţi pop-ups şi reclame în header. Citiţi liniştiţi că nu vă intră viruşi. Da' de unde.Şi dacă zice careva că mi se face reclamă, să se corecteze puţin. Nu e reclamă, e promovare pe gratis, din suflet gen. Pentru respectu' de care am parte şi pe care îl întorc mereu. Şi de respect am avut parte mereu, pe gratis şi el, că pe bani nu primeşti respect. Ce primesc unii pe bani e prostituţie curată. Dar există milioane de suflete care nu m-ar respecta (şi să nu vă aud că daţi vina pe incompatibilitatea zodiilor). Poate ăsta e unul din motivele pentru care am şi eu naşii mei, şi nu ăia de botez. Dacă e să ascultaţi toate vorbele înşirate despre mine, sunt o mexicană cu un părinte somalez, am fost adoptată, purtată în puf roz cu sclipiri aurii, mă cred centrul universului şi mai cred că toţi gravitează în jurul meu. Am fost catalogată în nenumărate feluri; n-aş putea să le reproduc pe toate, doar pe cele care m-au afectat. Şi cele care m-au afectat au fost doar spuse de cei la care ţin. Pe urmă m-am trezit la realitatea în care oamenii spun la nervi prea multe vorbe care rănesc. Cine n-ar face-o...sau, mai bine, cine n-a făcut-o deja?

...Toată postarea... Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements