Un produs Blogger.

INTERVIU: Interogatoriu cu Minuni

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

1. Cu cine avem onoarea sa ne prezinte cateva franturi din experienta sa de blogger ?
Franturile de azi vin de la Daniela si sper sa fie de ajutor altor bloggeri.


2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?De cand ai acest blog?
Nu este primul meu blog, dar pe acesta il am de un an. Intotdeauna m-a tentat ideea de a avea un coltisor al meu, in care sa scriu ganduri sau sa postez poze. Am ales numele pentru blog: "
cutiuta cu minuni". Cred ca numele caracterizeaza foarte mult ceea ce postez si va veti convinge daca aruncati o privire.




3.Cum iti descri blogul in fix 10 cuvinte?
Iubesc micile bijuterii care aduc mari bucurii in viata mea. [cred ca sunt 10 nu?:))]


4.Care crezi ca este cea mai buna modalitate de a atrage cititorii , implicit de a avea trafic pe blog?
Trebuie sa stii cum sa abordezi persoanele. Nu trebuie sa fii stresant, sa sacai lumea sa iti acceseze blogul. Depinde si in ce fel de cercuri te invarti. Prietenia intre bloggeri ajuta foarte mult la traficul pe blog. Bineinteles exista si divergente, ca intr-o mica societate. Iti trebuie si talent si mai presus de toate, atunci cand scrii despre tine, sau despre un articol monden, ar fi foarte urat sa furi de la altii. Din cauza internetului, este foarte greu, dar trebuie sa incerci sa fii unic. Cred ca prin faptul ca te diferentiezi de ceilalti bloggeri, poti atrage cititori.






5.Ce insemna a scrie pe blog atunci cand ai postat primul articol in blog?
Primul articol a insemnat pentru mine bucurie si evadare. Mi-am format particica mea de "rai" in care eram la inceput, doar eu. Si uneori imi e dor de zilele alea cand nu mi-l citea nimeni.


6.Ce ai inteles in plus fata de acea perioada de inceput cand ai scris primul articol fara de astazi,cand esti la al n-lea articol postat in blog?
Pot sa spun ca nimic? Glumesc. Este foarte greu de spus. Pentru ca odata ce publici mai multe articole, cititorii vin cu laude, dar nu numai. Unii pot fi si rautaciosi si trebuie sa lupti pentru blogul tau, daca tii la el.




7.Ce sfaturi ai oferi unei persoane care si-ar incepe astazi un blog si ti-ar cere niste sfaturi ( nu fi zgarcit cu raspunsul la aceasta intrebare )
Depinde de domeniul in care isi infiinteaza blogul. Daca este un magazin online, trebuie sa arate foarte bine la prima vedere, sa stie pe ce situri sa il promoveze, sa adauge functii html si tot felul de minunatii. Daca este un blog personal, sfatul este: scrie corect! Am vazut foarte multi bloggeri care inca nu stiu sa desparta partile de vorbire si se vede foarte urat.


8.Care este tema centrala despre care ai vrea sa vb in postari si discutii mai dese?
Nu vreau sa aleg o tema centrala, pentru ca viata pe internet e destul de complexa. Nu cred ca ar fi corect sa reduc in vreun fel dorinta altora de a citi despre ce vor.


9.Aceste raspunsuri se vor posta in 99boguri si dorim ca acest articol sa poarte un titlu ales de tine.Ce titlu ai pune acestui set de intrebari?
Interogatoriu cu Minuni


10.Aceste intrebari si raspunsuri se vor posta in 99bloguri purtand un titlu ales de tine la punctul 9.La aceste intrebari vor raspunde si alte persoane.Te rog scrie o intrebare la care va raspunde cel care va completa intrebarile de mai sus plus intrebarea ta.(indiferent de tema,interes..o intrebare la care sa raspunda urmatorul)
Ai incercat vreodata sa iti cresti traficul prin metode neconvetionale? Daca da, spune-ne si nou cum :))

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements