Un produs Blogger.

Why so serious?

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Detest sa aiba lumea pretentii de la mine de acum. Sunt o mucoasa care crede ca daca s-a indragostit si a si iubit poate pana acum de 2 ori in viata ei, in ambele cazuri fiind neimpartasita acea iubire, le stie pe toate. Fireste ca nu le stiu pe toate si ca mai am multe de probat pe propria piele, dar chiar n-am chef acum sa va conving ca nu le stiu pe toate.
Dar eu tot nu inteleg de ce toata lumea are pretentii de la mine. Sa fim seriosi! Sunt inca o mucoasa de 16 ani, care sufera de modestie acuta si autosubestimare critica! Ce te poti astepta de la cineva asa dezechilibrat uneori? Toti se asteapta sa fac mereu ce e bine. Dar de ce? Tocmai pentru aceasta incredere au murit micile genii ale umanitatii. Adica Janis Joplin, Jim Morrison, Marvin Gaye, Jimi Hendrix si lista poate continua, ca eu acum nu-i stiu pe toti. Sa nu-l uitam nici pe Kurt Cobain de la Nirvana. El si-a zburat creierii cat colo ca-n unele filme horror. Stiu ca e atat de npn-horror sa-ti zbori creierii, dar daca sunt si imprastiati pe jos pe acolo, si iti arata, cica, ce e in cutia craniana, si mortul stand inca in picioare, atunci e destul de horror. Multi sunt slabi de inger si cand vad numai sange, daramite sa mai vada si putin creier gelatinos si moale imprastiat pe pereti si sange risipit cu duiumul pe jos, ca sa para cat mai real. Dar sa nu discutam despre filme horror acum!
Ideea era ca pentru ca li s-a acordat atata credit acestor persoane si mai sunt precis pe care le-am uitat, au murit de supradoze majoritatea. Inca se presupune ca pe Sid Vicious l-ar fi omorat ma-sa, injectandu-i doza letala de droguri. Deci pana mea! Nu ca eu as vrea sa ma aplic tiparului rockerita care se indoapa cu droguri si moare de o supradoza, dar poate o sa-mi vreau sa-mi zbor si eu creierii la un moment dat. De multe ori am spus in ultimul timp ca nu vreau sa vad cum imbatranesc si ma transform intr-o fosila. Asta e fobia mea, daca se poate numi asa. Nu vreau sa mor ofilita si ca vai de mine, singura, eu ingropandu-i pe toti desteptii. Nu incercati sa ma contraziceti, ca nici voi nu stiti cum o sa-mi evolueze viata si trupul, asa ca ciocu' mic. Dar oricum mai e mult pana acolo, cred, sper, pana cand o sa decid si eu sa ma sinucid cu insecticid, poate, ca Madalina Manole.
Chestia e ca toti au pretentii de la mine sa fac ce e bine. De ce toti se bazeaza ca discernamantul meu functioneaza la capacitate maxima?
Alt exemplu. Cum eu imi fac prieteni tot adulti prin intermediul blogului asta, ca vezi Doamne, au ce invata de la mine, sau mai stiu eu de ce nevoia imi dau atentie, altul s-a trezit si el sa aiba pretentii de la mine sa continui sa fiu la fel ca pana acum, sau ceva de genu', ca nu mai stiu acusica de ce nevoia avea si el pretentii de la mine. De parca numai de mine depinde daca raman ca pana acum , referindu-se evident la perceptia mea despre viata, care cica nu e gresita deloc; din contra! e cat se poate de sanatoasa. Pai bine mai! Obama de ce nu are pretentii de la mine, sa fiu prima care conduce SUA? El cum de nu a auzit de mine, cand eu am auzit de el si nu-l consider deloc pacifist, chiar daca a primit Premiul Nobel pentru Pace. Ma intreb oare cat costa sa ti se dea un premiu Nobel pe degeaba... Adica si Herta Muller l-a primit pe degeaba, din cate am tot auzit, ca l-a primit pe considerente politice, sociale and the whole bullshit. Pentru mine, tot degeaba l-a primit si ea, si Obama. Au mituit, au omorat, s-au ploconit, cum se spune pe la noi, ca doar si pentru mediile de anul asta, cel putin din Brasov, s-au dat destui bani pe la profi sa nu le strice mediile odraslelor. Bine, mici salvatori ai natiei! Eu mi-am luat media pe merit, spre deosebire de voi si sunt mandra cu ce am facut, spre deosebire de voi. Voua vi se recunoaste valoarea doar cand dati bani si cadouri, dar mie mi se va recunoaste oricum, pentru ca sunt mai buna ca voi. Mie nu-mi trebuie bani sa salvez lumea! Imi trebuie doar mainile mele goale si firave, si o gramada de dementa netulburata a la Iunia.
Si tot mai aveti si acum pretentii de la mine, cand in viata numai de ploconiti o sa ma lovesc?
  Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements