Un produs Blogger.

Dar noi, astea uratele, ce pana mea facem?

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Dar noi, astea uratele, ce pana mea facem?

Titlu: Dar noi, astea uratele, ce pana mea facem?


Descriere: „Dar noi, astea urâtele, ce pana mea facem?“. Există femei urâte? Există. Unde e urâțenia lor? Îmi vin în minte doar două locuri, în sex și în blândețe. Puteam să zic brutalitate, dacă n-aș crede că e doar o blândețe violată cândva. E urâtă o femeie cu pielea neîngrijită? Este, pentru ca așa și-ar crește și copilul. E urâtă o femeie durdulie? Pentru mulți. E urâtă o femeie cu sâni prea preocupați de gravitație?Afla si citeste continuarea aici
Keyword-uri: femei
Nume: Ema
IP Address 79.116.248.235

Din partea casei:

2 comentarii:

Bloggeron spunea...

Pentru postarea facuta de tine iti spun ca ai castigat o stea de zambete special adusa la tine de privirea lunii..un articol foarte bun scris!si inca ceva: vad ca incepe sa prinda si nisa aceasta de frumusete cochetate-n cuvinte..imi place!

Ema, Brasov spunea...

@Bloggeron
Multam de aprecieri.

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements