Un produs Blogger.

Ganduri care ma vor in vacanta

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

ora 03:04 - jumate de bagaj este deja facut.Melodia pe care o ascultam s-a terminat.Va incepe si ziua daca nu a inceput deja pentru unii dintre noi.Dar ce ma intereseaza pe mine este ca astazi se face sa am o directie precisa ( imi place cum aluneca cuvantul ) directia :Costanta!
Nu voi scrie sau altfel spus nu-mi voi aminti de ultima vacanta spunandu-mi ca asa m-am comportat si atunci si cand am ajuns acasa faceam exact aceleasi lucruri pe care le faceam si inainte..Nu imi voi mai rupe camasa sa initiez alte strategii de reorganizare profesionala, sociala..nu de alta dar s-ar putea sa-mi muldaresc maieul.(daca porti maieu dar iti rupi camasa de pe tine s-ar putea intampla orice, intelegeti voi! ).
Nu-mi voi motiva alegerea destinatiei de vacanta.Constanta.punct.
Si nici nu voi incerca sa ma adun sa vad daca-mi mai pot sustine oboseala asta care vad ca si-a facut din plictiseala mea haine peste hainele mele.


Ma simt putin obosit ( se trage si dintr-o nemultumire vis-a-vis de actiunile mele din ultima perioada fata de familie, prieteni ) - ( cum se fi simtit cel care vorbea la tel cu un prieten si care-i spunea la un momendat : "imi voi lua o saptamana vacanta.Nu mai pot, vreau sa-mi mai clatesc putin creierii de atata agitatie " ) - citatul apartine unui sofer de cursa lunga.

Aduc niste poze..

03:22 - beat de somn si totusi timpul are gust de cuvinte .Stop/Au sapat astia un somn cu oboseala mea?

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements