Un produs Blogger.

Pepenele verde deliciul verii

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Titlu: Pepenele verde deliciul verii
Descriere: E august iar aici in estul tarii sunt zile tropicale, arsita zilei apasatoare te urmareste si te striveste chiar si in plina umbra. Fara nici o adiere prin plete, zapuseala ne sufoca, ne amorteste simturile si ne invaluie cu otrava ei fierbinte.
Dar nu vrem ca si astazi sa ne prabusim invinsi in bratele verii asa ca ne inarmam cu sticle cu apa si felii de pepeni verzi reci toate din frigider, parca singurul meu aliat in aceste zile caniculare….citeste tot articolul aici

Pepenele verde deliciul verii
Keyword-uri: margele de lampa, margele, sticla, handmade, unicat, pepene, verde, rosu, vara, canicula, cercei, coliere, bratari, bijuterii, perle de sticla, canicula, zapuseala, august, arsita, tropical, fierbinte, asterbeads, arta, moda
Nume: Asterbeads
IP Address 79.112.91.41

Din partea casei:

1 comentarii:

Diete Verbale spunea...

Intradevar este o arta aceasta transpunere in cuvant a unor stari simtite..cand iti editam articolul spre postare mi-a atras atentia alegerea categoriei de includere in 99bloguri si anume "Arta si cultura", am ezitat o clipa dar dupa ce am citit articolul complet directionat de link-ul adaugat de tine mi-am dat seama ca alegerea a fost cat se poate de corecta.Imi place forma cuvantului luat prin gandul eliberator de stare simtim sub aceasta arsita dogoritoare de august..si ma bucur ca ne arunci prin acest articol postat 99bloguri un mic colac de racoare numit "Pepenele verde deliciul verii"..asteptam urmatoarele postari!

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements