Un produs Blogger.

Ma pierd printre stele si ganduri de stafida

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Este timpul sa ma scald printre cuvinte puse aiurea si de neinteles pentru majoritatea celor care se ratacesc in zona online si ajung pe acest taram numit 99bloguri.Asa cum iubirea aleage orizonturi de bucurii pentru momentele vesele si sutine greutatea unui zambet ( este greutatea pe care nu o mai putem suporta sau atingerea calda a sentimentului de ajutor pe care-l primim in diferite perioade critice si pe care-l consideram ca fiind o minune ) asa ma reped insetat de anumite gusturi la punga plina si mare cu alune..imi plac alunele, stafidele, perele,..toate acestea pot contura feminittatea unei infatisari de om?
Ce tre sa intelegi din acest post:
imi este somn..o dragoste nebuna de somn in care stelele sa-mi deseneze o punga de alune sclipind a stafide si rostind un " te iubesc !".
Nu am filme-n cap ci poate doar m-am plictisit sa privesc invers atunci cand merg cu spatele..doar atat!

Din partea casei:

1 comentarii:

Diete Verbale spunea...

astept o poza reprezentativa pentru postul scris mai sus..cea mai buna poza va primi din partea mea posibilitatea postarii in urmatorul articol cu tenta personala scris si postat in 99bloguri.

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements