Un produs Blogger.

SONDAJ - Ce urasti cel mai tare la o femeie?

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Titlu: SONDAJ - Ce urasti cel mai tare la o femeie?
Descriere: Iata ce detesta barbatii cel mai tare la o femeie ..
1. Cicaleala
Iosif, Arganda del Rey Madrid Spania, 43 ani
"Sincer ce ma enerveaza cel mai mult la femei este gura...Adica nu neaparat ca vorbesc si striga dar faptul ca dureaza mult strigatele si nu se mai pot opri asta ma scoate din sarite ! Nu generalizez !
Salutari cu respect tuturor !"
Dan, Bucuresti, 29 ani


" Nu imi place cand femeia de langa mine ma sacaie. Daca am zis ca vreau sa fiu lasat in pace, pai asta vreau !"
SONDAJ - Ce urasti cel mai tare la o femeie?

Bogdan, Constanta, 24 ani

"Nu imi place ca femeia de langa mine sa insiste cu privire la ceva" - Initial mi-a raspuns la intrebare "nu-mi place cand insista"... iar eu i-am spus sa imi detalieze putin.. iar el mi-a raspuns " Uite, ce faci tu acum ! Insisti sa iti raspund mai mult decat o pot face "


In general, barbatii sunt mai neglijenti, si poate acesta ar fi singurlul motiv care ar trebuii sa justifice cicalelile exagerate a femeii.Inlocuieste cicaleala cu indemnuri prietenesti spuse pe un ton calm.

2. Invadarea intimitatii.

Am facut un sondaj si printre fete, dar momentan nu va dezvalui prea multe. Cert este ca si ele sunt foarte deranjate de acest lucru cu privire la barbatii care le invadeaza intimitatea.


Revenind la barbati, majoritatea dintre ei sunt enervati la culme de neincrederea partenerei lor fata de ei. Oricine are nevoie de putina intimitatea, de un spatiu numai al lui, asa ca, afla ca nu rezolvi nimic cu "controlatul" fiecarui pas.Iata ce parere au baietii despre asta:


Mircea, Iasi, 40

" Sunt stupefiat cand sotia mea imi umbla in telefon, prin portofel sau prin acte. Zici ca e inconstienta ! Daca vreau sa ascund ceva de ea, pai ascund, doar nu o sa las la vedere ce nu vreau sa vada..e inutila cercetarea asta a lor, iar mie imi provoaca dispret ! "

Nu ti-a dat inca de gandit ?? Citeste mai departe


Andrei, Germania, 29

" Scuza-ma daca sunt plictisitor, dar am descoperit acest subiect, si n-am avut niciodata ocazia sa imi fac publica propria mea intamplare. Povestea incepe asa: Eram de 6 ani impreuna, urma sa ne casatorim, dar cu 1 saptamana inainte am renuntat la tot. Va dati seama ce reactii acide au urmat din partea parintilor etc. dar nu asta e important. Era genul de femeie obsedata de control, obsedata de timpul meu liber, obsedata de ceea ce..citeste tot articolul
Keyword-uri: ce urasc barbatii la femei
Nume: Sindy
IP Address 92.114.15.111

Din partea casei:

4 comentarii:

Diete Verbale spunea...

Articol scris intr-un stil cuprinzator care va putea oferi Scribu-ului toate acele semne si raspusuri in intentia de a gasi o rezolvare unor indivizi cu probleme sentimentale si nu numai..

Unknown spunea...

dar linkul catre blogul meu unde apare aici ?:)

Diete Verbale spunea...

Buna Sindy, ma bucur ca ai sesizat atat de repede semn ca esti atenta la ce si mai ales la cum sunt editate atat articolele 99bloguri in special articolele trimise spre postare 99bloguri.Pentru a mai lasa si cititorului sansa unei curiozitati am ales sa-ti mai tai din textul trimis spre postare si am facut o trimitere direct catre blogul tau folosind cunoscuta sintagma " citeste tot articolul aici"..O seara racoroasa si blanda iti doresc!

Unknown spunea...

:D Buna . Nu am vazut partea aceea :) O seara buna si tie !

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements