Un produs Blogger.

INTERVIU: La o degustare de blog

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

1. Cu cine avem onoarea sa ne prezinte cateva franturi din experienta sa de blogger ?
Un om mare de stat si la sfat. De aceea si numele de Big Ben. Imi place sa colind localurile si sa scriu despre ele. Lucruri bune cand merita si lucruri mai putin bune cand mai aluneca de pe panta normalitatii.


2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?De cand ai acest blog?
Blogul pe care l-am creat se numeste simplu Ben's. Am vrut sa las impresia unui local, de genul La Tata Ben. Prima oara am ales platforma wordpress si a fost la adresa miticus.wordpress.com iar apoi am trecut la platforma blogger - bensfoodhut.blogspot.com. In principal scriu despre localurile pe unde am poposit. Incerc sa ofer niste informatii celor care cauta un loc unde sa simta bine, unde sa-si invite sotia/sotul, prietena/prietenul sau parintii si sa fie multumiti. Iar ca supliment, le mai povestesc din aventurile mele culinare de prin bucataria mea sau a prietenilor mei.


3.Cum iti descri blogul in fix 10 cuvinte?
Amuzant, sarcastic in unele situatii si gustos in majoritatea lor.


4.Care crezi ca este cea mai buna modalitate de a atrage cititorii , implicit de a avea trafic pe blog?
Scrie des si bine. In momentul in care faci o pauza, lumea te uita usor, bookmark-ul se pierde si uita sa mai verifice daca ai scris ceva.


5.Ce insemna a scrie pe blog atunci cand ai postat primul articol in blog?
Am inceput totul ca o pasiune, continua ca o pasiuna si va ramane o pasiune. In momentul in care iti asterni gandurile si parerile intr-un spatiu public cum e Internet-ul, dezvalui o parte din tine pe care o tineai ascunsa. Iti dezvalui acea pasiune si modul tau de a gandi si de a percepe lucrurile.


6.Ce ai inteles in plus fata de acea perioada de inceput cand ai scris primul articol fara de astazi,cand esti la al n-lea articol postat in blog?
In blogging conteaza foarte mult cat de des scrii dar incearca sa nu faci rabat de la calitate. Daca scrii in fiecare zi si o faci prost, exista riscul de a a-ti pierde cititorii. Cand incepi sa scrii prima oara, stilul este destul de brut si necizelat pentru ce doresti sa transmiti. Cu timpul, incepi sa inveti cum sa transmiti sentimentele tale.


7.Ce sfaturi ai oferi unei persoane care si-ar incepe astazi un blog si ti-ar cere niste sfaturi ( nu fi zgarcit cu raspunsul la aceasta intrebare )
In primul rand alege un subiect care sa-ti ofere posibilitatea de a scrie regulat si la care sa te pricepi. Cand iti vine o idee, noteaz-o repede undeva fiindca a doua oara nu mai vine. La unii vine, la altii ba. Si sa aiba rabdare. Cu indexatu, cu numarul de cititori, cu aprecierile, etc.


8.Care este tema centrala despre care ai vrea sa vb in postari si discutii mai dese?
In mod clar, recenziile de restaurante si parerile celorlalti despre locurile vizitate de mine.


9.Aceste raspunsuri se vor posta in 99boguri si dorim ca acest articol sa poarte un titlu ales de tine.Ce titlu ai pune acestui set de intrebari?
La o degustare de blog impreuna cu Ben sau mai simplu La o degustare de blog


10.Aceste intrebari si raspunsuri se vor posta in 99bloguri purtand un titlu ales de tine la punctul 9.La aceste intrebari vor raspunde si alte persoane.Te rog scrie o intrebare la care va raspunde cel care va completa intrebarile de mai sus plus intrebarea ta.(indiferent de tema,interes..o intrebare la care sa raspunda urmatorul)
Ce te-a determinat sa incepi un blog?

Din partea casei:

2 comentarii:

Diete Verbale spunea...

Iti multumesc ca te-ai oprit cateva secunde si ai apelat la optiunea acorda interviu.Am descoperit niste ganduri foarte bune si de luat aminte in ceea ce priveste manifestarea noastra prin aceasta lume a blogosferei indiferent de nisa suntem axati.Imi place foarte mult cum ai raspuns la intrebarea nr 6.Succes in contiunuare si te asteptam aici pe 99bloguri cu adaugarea de articole zilnice.

Anonim spunea...

Si eu multumesc pentru oportunitatea de a fi intervievat :).

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements