Un produs Blogger.

Nokia X6 Review

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Titlu: Nokia X6 Review


Descriere: Review pentur terminalul X6 al celor de la Nokia
Prin buna vointa a celor de DC Comunication am avut la teste pentru cateva saptamani modelul Nokia X6 dotat cu 16 GB memorie si astazi am sa vi-l prezint.


De cand am vazut cutia in care este livrat acest smartphone mi-am dat seama ca voi avea de-a face cu un telefon multimedia destul de serios. Telefonul este comercializat in trei variante de culori: albastru azure, negru si amethys.


Datorita faptului ca face parte din seria X, acest telefon este realizat special pentru cei ce iubesc sa asculte muzica in metrou, in autobuz si nu numai.Design..citeste tot articolul aici

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements