Un produs Blogger.

Update ultimele melodii 1 septembrie 2010

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Am cam neglijat in ultima perioada postarea Update ultimele melodii xx xx 2010 din diferite motive [ daca intereseaza pe cineva ce am facut de nu am dat catre ascultare, directionare, de stire ultimele melodii tre sa aflati ca totusi nu am stat cu mana in sanu` nimanui.Si in plus am plimbat calutul prin diferite zone si locuri care mai de care atractive si cu potential nedescoperit pentru atragerea turistilor pe pamant romanesc ] pe care le voi prezenta cu alta ocazie, cum ar fi: reggae pe plaja ora 4 dimineata - sa te usture aerul respirat si sa simti nevoia unei tigari de foi - soare care ascunde sticla de cola-n valul cel mai mare [ nu sunt dependent de aceste stari dar nici nu ma retrag cuminte , am credit pentru inca vreo 10 vacante prin geamul sters de vantul de inceput de septembrie ].
Pentru aceasta seara prima din luna septembrie imprastii catre toti cei care mai sunt trezi aceste picaturi de melodii noi aparute:


Akon Ft. Clinton Sparks – Once Radio (Remix)
JLS – One Call Away
Ne-Yo – Amazing You
Miss Ventura - Ready for us
Ne-Yo – Try Me Out
Shakira - Loca
Will.I.Am Ft. Nicki Minaj – Check It Out No
Frankie Storm – One Last Time
Big Sean ft. Suai – Almost Wrote You A Love Song
Donnellshawn – Learning Love (Prod. By Twice As Nice)
Akon Ft. Clinton Sparks – Take A Chance (Prod. by David Guetta)
Big Sean Ft. Suai – Almost Wrote You A Love Song
Bobby Brackins Ft. Ray J, Paul Wall, Roscoe Dash, YG & Dorrough
Cory Gunz Ft. Dre – Go Head Baby
Donnellshawn – Learning Love Fan’s 3rd Pick
Elephant Man – Dis Gone
Faith Evans Ft. Raekwon – Everyday Struggle
Gabriel Antonio – One Fan’s 5th Pick


Destinderea catre ascultarea acestor melodii se face tot printr-un joc de mouse direct pe melodii-mp3


p.s. va rog, nu intrati in panica daca nu veti gasi una, doua, trei melodii din lista de mai sus postate si de catre cel care ne aduce de fiecare data melodii noi aparute.Melodiile se posteaza in functie de aparitia lor..nu putem sa postam inainte de a se lansa doar poate sa le interpretam noi?..

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements