Un produs Blogger.

INTERVIU: Interviu cu Andera

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

1. Cu cine avem onoarea sa ne prezinte cateva franturi din experienta sa de blogger ?
Andera. Bloggerita incepatoare chiar daca blogul meu propriu zis exista inca de pe la sfarsitul lui 2008. Abia recent am inceput sa-mi dau intr-adevar interesul pentru a afla ce inseamna de fapt "blogger".


2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?De cand ai acest blog?
Blogul se numeste simplu "Andera scrie" - http://anderay.blogspot.com/ . Teoretic, dupa cum spuneam, exista de prin august 2008, dar practic, am inceput sa scriu constant si sa ma interesez cum functioneaza activitatea asta din august anul acesta! Oricum ar fi, cred ca e foarte mult spus "opinie marcanta in viziunea online". E... e doar un blog!

3.Cum iti descri blogul in fix 10 cuvinte?
Personal, comic, sarcastic, autoironie, fotografie, opinii proprii, loc de dezbateri.

4.Care crezi ca este cea mai buna modalitate de a atrage cititorii , implicit de a avea trafic pe blog?
Inca invat si eu, dar, din propriile descoperiri, am aflat ca pentru un incepator e esential "sa-si faca publicitate", ceea ce implica vizitarea multor altor bloguri si comentarea posturilor, anuntarea noilor articole cu surle si trambite (dar fara a deveni iritant) pe toate sit-urile de socializare cunoscute si pe toate sit-urile dedicate bloggerilor, apoi e necesar sa posteze constant si bine. Cu alte cuvinte, degeaba posteaza de nspe ori pe zi daca ceea ce scrie nu e interesant sau e monoton si plictisitor sau... - si aici e doar parerea mea - sau daca e torturata limba romana. Dupa toate astea se intra in treburi inca SF pentru mine, treburi ce tin de optimizare si alti asemenea termeni inca necunoscuti mie.

5.Ce insemna a scrie pe blog atunci cand ai postat primul articol in blog?
Eh, aici e cu dus si-ntors pentru mine. Cand am scris primul post si am "rasfoit" alte bloguri, parca m-am trezit intr-o alta lume. Sincer, nu mi-a placut. Vedeam pur si simplu alte reguli, alte ierarhii, alte batai de joc la adresa incepatorilor exact ca in viata de zi cu zi. Am decis ca nu aveam nevoie de asa ceva si am facut ce-am vrut din blog, am scris cum si ce am vrut. Acum... acum mi-am dat seama ca-mi place sa socializez si virtual si incerc sa scriu si pentru cititori. A devenit obisnuinta. Si-mi place.

6.Ce ai inteles in plus fata de acea perioada de inceput cand ai scris primul articol fara de astazi,cand esti la al n-lea articol postat in blog?
Am inteles ca sunt si bloggeri care incearca sa ajute incepatorii, am inteles ca exista o anumita satisfactie cand posturile iti sunt citite, am inteles ca de fapt imi place sa scriu pe blog.

7.Ce sfaturi ai oferi unei persoane care si-ar incepe astazi un blog si ti-ar cere niste sfaturi ( nu fi zgarcit cu raspunsul la aceasta intrebare )
Oh, sunt multe de spus. Inainte de toate, trebuie sa-si incadreze blogul intr-o categorie depinzand de scopurile pe care si le-a propus sa le atinga. Fie ca este blog personal, fie ca este de nisa, modul de redactare conteaza foarte mult (originalitate, corectitudine gramaticala), iar titlurile au o importanta majora. Eu, ca cititor, vad un post pe un blog, citesc titlul. Nu ma atrage? Nu citesc. Poate postul in sine era foarte bun si interesant, dar... Apoi, nu prea recomand posturile exagerat de lungi. Nu multa lume are rabdare sa le citeasca. Si-apoi, e nevoie de rabdare si postari constante. Toate astea sunt doar generalitati. Detalii sunt o gramada.

8.Care este tema centrala despre care ai vrea sa vb in postari si discutii mai dese?
Hmm... Grea intrebare avand in vedere faptul ca este vorba de un blog personal. In principiu, intamplari de zi cu zi.

9.Aceste raspunsuri se vor posta in 99boguri si dorim ca acest articol sa poarte un titlu ales de tine.Ce titlu ai pune acestui set de intrebari?
"Interviu cu Andera". Si jur ca nu m-am luat dupa "Interviu cu un vampir"!

10.Aceste intrebari si raspunsuri se vor posta in 99bloguri purtand un titlu ales de tine la punctul 9.La aceste intrebari vor raspunde si alte persoane.Te rog scrie o intrebare la care va raspunde cel care va completa intrebarile de mai sus plus intrebarea ta.(indiferent de tema,interes..o intrebare la care sa raspunda urmatorul)
Cum ai ales titlul blogului? (e clar ca am un fix cu titlurile)

Din partea casei:

1 comentarii:

Diete Verbale spunea...

INTERVIU: Interviu cu Andera

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements