Un produs Blogger.

99bloguri recomanda Gregory Isaacs - So Much Love

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Cuvintele fac valuri in jurul gandurilor si simt cum ies cu totul prin privirea pe care mi-o arunci din cand in cand.
Ma bucur ca esti a mea si indiferent ce spune lumea ma bucur ca ai stat langa mine in tot acest timp in care lumea mea se tavalea in vulcanul singuratatii...a, si muzica mea care niciodata nu s-a oprit.
Albumul care si-a castigat dreptul de a se prezenta in acest post pe 99bloguri si care sincer l-am postat sa usurez memoria calculatorului incercand sa ma intorc cu placere la 99bloguri este Gregory Isaacs: So Much Love.Un album usor de ascultat si placut la reascultare si iar, iar..contine un nr de 15 piese.
99bloguri recomanda Gregory Isaacs - So Much Love
Gregory Isaacs - So Much Love

 Track Title


1 Sooner or Later
2 Girl of My Dream
3 Once I was Lonely
4 So Much Love
5 Do the Right Thing
6 Miserable Woman
7 Lady of Our Caliba
8 Resume
9 One Half Affair
10 Started Out as Friends
11 Spend the Night
12 Cutee Cutee
13 War and Poverty
14 What My Baby is Doing
15 Goodbye


albumul se poate asculta printr-un simplu click direct pe Gregory Isaacs - So Much Love

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements