Un produs Blogger.

Cat timp ii ia unui fulg de nea sa aterizere pe pamanat?

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Dupa recomandarea facuta de 99bloguri din postul anterior am vazut ca afara ninge.Da, ninge frumos, linistit si calduros!Pe langa minunata priveliste de a ma lipi de geam si de a privi cum danseaza fulgii de nea mi-a venit o intrebare : Cat timp ii ia unui fulg de nea sa aterizere pe pamant?
Stiti ce mi-am raspuns?
Trezit de o racoare alba tocmai din crestetul muntilor instelati de dorinte, viata unui fulg de nea consta intr-o atingerea a unei priviri calde.Ghetusul din inaltul cerului este posibil prin amestecul de culoare si forme care ofera o nuanta de liniste privitorului.Din momentul "trezirii" fiecarui fulg si pana sa ajunga pe pamant visul este forma de culoare albit de dorul zapezii.De ce parca nu-s sarbatori de iarna daca nu este si zapada?
Albul dupa cum stim cu totii creaza spatiu [ nu si in capul meu :) ] iar lungimea acestui spatiu este masurata de linistea asternuta prin caderea fiecarui fulg de nea.


Concluzie: fulgii de nea nu sunt altceva decat formele stelelor suflate cu atata liniste in implinirea dorintelor noastre vis-a-vis de momentul sarbatorilor de iarna.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements