Un produs Blogger.

Castigatorul concursului - 99bloguri premiaza recomandarea unei carti citite

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Acum ceva timp am organizat pe blog [ 99bloguri ] un concurs cu premii intitulat 99bloguri premiaza recomandarea unei carti citite .

Detalii concurs :
Durata concurs : 23/11/2010 - 30/11/2010
Premiu concurs: cartea " Nopti in Rodanthe " Autor: Nicholas Sparks
Nr participanti : 2
Titlu articol "99bloguri premiaza recomandarea unei carti citite" pentru una din cartile recomandate de fiecare :
1. Ratacirile fetei nesabuite
2. Trei camarazi


Cum s-a ales castigatorul primului concurs organizat pe 99bloguri 99bloguri premiaza recomandarea unei carti citite ?

Avand in vedere ca s-au inscris doar 2 persoane am considerat ca modalitatea de alegere a unuia dintre ei sa fie cumva fara implicarea noastra si deci am apelat la puterea numerelor.In functie de data trimiterii recomandarii unei carti citite am notat cu 1 - impar prima perosana care a adaugat recomandarea unei carti citite si cu 2 - para cea de-a 2 persoana.
Am cerut un numar la intamplare de la una din persoanele din lista de messenger :


Bloggeron Blog: salut
Bloggeron Blog: am o rugaminte la tine
Cosmin xxl: spune+
Bloggeron Blog: am organizat pe 99bloguri un concurs
Bloggeron Blog: si m-am gandit la o alta forma de a alege un castigator
Bloggeron Blog: te-as ruga sa-mi spui un numar intre 1 si 1000
Cosmin xxl: 666
Bloggeron Blog: ok
Bloggeron Blog: multumesc frumos
Cosmin xxl: np


Si am desemnat castigatorul astfel :


666 = 6+6+6=18 18 = 1+8=9 ( numar impar )
Nr 9 ( impar ) a desemnat castigatoarea conscursului ce a intrat in posesia cartii Nopti in Rodanthe Autor: Nicholas Sparks este persoana care a trimis recomandarea cartii citite cu titlul : Ratacirile fetei nesabuite


Multumim celor 2 persoane care ne-au impartasit o farama din placerea de a se simti si intelege o carte incercand sa o recomande cu dragoste si noua, cititorii si vizitatorii 99bloguri.
Cartea urmatoare care este premiul celui de al 2-lea concurs 99bloguri premiaza recomandarea unei carti citite este Cine Suntem - autor Dan Puric.

Din partea casei:

2 comentarii:

Diete Verbale spunea...

Cartea urmatoare care este premiul celui de al 2-lea concurs 99bloguri premiaza recomandarea unei carti citite este Cine Suntem - autor Dan Puric.In cursul zile de maine vom posta conditiile de adaugare a unei recomandari a cartii citite de tine si deci posibilitatea de a participa la acest nou concurs pentru castigarea cartii Cine Suntem - autor Dan Puric.

Anca spunea...

multumesc pentru premiu... cu adevarat surprinzator! cum intru in posesia cartii primite ca premiu?
multumesc inca o data

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements