Un produs Blogger.

Grea e viata cand esti mic!

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Titlu articol: Grea e viata cand esti mic!


Descriere articol (minim 200 caractere)
Inainte spuneam ca de-abia astept sa cresc,sa fiu pe cont propriu,sa am banii mei,familia mea,sa fiu independent.
Spuneam ca-i foarte greu sa ma duc la scoala,pentru ca am de invatat si de scris zi de zi.Spuneam ca e greu cand esti mic atunci cand parintii ma puneau sa mai misc ceva prin gospodarie.Dar ce stiam eu?
Continuare articol | Grea e viata cand esti mic!


Poza ( jpg sau gif ) -


Keyword-uri ( minim 5 cuvinte cheie ): -
Nume: CelMaiBlogger
Judet: Argeş

Nota* Acest articol Grea e viata cand esti mic! a fost adaugat in 99bloguri prin optiunea adauga articol

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements