Un produs Blogger.

Efectul cadoului in atentia Martisorului daruit

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

A cumpara martisoare in aceasta perioada este obligatoriu?
Am trecut astazi pe la Universitate si am gasit un mic bazar cu diferite obiecte expuse spre vanzare.

Tind sa cred ca se incearca de la an la an o fortate / obligativitate de a induce faptul ca a cumpara un martisor este o contra valoare la trecerea prin aceste mici bazare.
Martisoarele devin personale cand imprumuta ceva din personalitatea celui pentru care i se adreseaza.

Voi cum va alegeti martisoarele?

Cum ati defini un martisor?
Raspunsul meu : un gest personal de atentie simbolizat intr-un obiect creat si gandit dintr-o latura personala.
Nu vreau sa cumpar un martisor doar pentru ca deja am dat ocolul tuturor tarabelor si inca nu am gasit nimic dar trebuie sa cumpar ca sa nu plec cu mana goala.
In general ne gandim ca martisorul sa fie ceva unic si care sa ne placa ceva la el ( aspect, culoare).

Fara sa ne fortam sa incercam sa privim prin ochii persoanei caruia este adresat.
Cand martisorul devine un simplu cador creat/daruit in urma obligativitatii momentului?

Ce sau cine face dintr-un obiect care este perceput de toti ca fiind un cadou sa ia forma unui martisor?

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements