Un produs Blogger.

Vorbe "batranesti"

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Nimeni nu e de neinlocuit” ne spune o vorba batraneasca. 
Dar oare chiar avem nevoie de persoane mereu substituibile in viata noastra? 
Eu una, nu. Eu una am nevoie de persoane unice. 
Am nevoie de oameni deosebiti pe care sa nu-i pot inlocui niciodata cu nimeni. 
Chiar daca vreodata voi avea nesabuinta sa-i pierd, cu riscul de a suferi, vreau ca ei, cei din viata mea, sa fie de neinlocuit. 
Adica imi spune mie cucoana aia pompoasa de la care am auzit mereu vorba asta ca ea de fapt se refera la un anumit job… bla-bla. Dar la jobul de a fi mama cum poate fi cineva inlocuit? Dar la job-ul de cea mai buna prietena? 
Dar la jobul de cea mai funny cunostinta? Cel mai bun iubit? 
Eu nu vreau persoane substituibile la nici unul dintre capitolele acestea.

 “Omul face haina si nu invers” - pe naiba, vorba unei prietene de neinlocuit. 
Pai asa este, in ziua de azi haina face pe om in primul rand. Haina ne da un anumit statut, haina ne deschide usa de la intrare intr-un club, sau ne poate aduce o masa mai buna intr-un restaurant. 
O fusta bine plasata ne poate opri mai repede un taxi si poate atrage atentia unui frumos neconoscut pe strada
Nu, nu va indemn sa va imbracati in paiete aurii dimineata la ora 7 in drum spre munca dar spun ca societatea e evoluat inspre materialism si ne putem pune noi mainile in cap cat vrem ca valorile adevarate sunt de fapt asta si aia si cealalta, ca pana la urma trebuie si ne vom adapta.

Cititi mai mult pe Casa Cu Nuci

Din partea casei:

2 comentarii:

Hrista spunea...

foarte buna postarea
foarte buna..
pui accentul exact pe ceea ce trebuie scos in evidenta

Casa Cu Nuci spunea...

Multumim, promitem sa ne imbunatatim constant :))

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements