Un produs Blogger.

Am prea mult timp

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

De cateva zile de cand am luat-o pe caile solitudinii in acest sanatoriu de oameni bolnavi am prea mult timp liber..Lumea asta este un spital de boala.
Aflu pe zi ce trece ca lucrurile nu au stat niciodata asa cum am crezut ca este normal sa stea.
Nu mai exista demnitate in oameni , nu se mai pune pret pe sentimente ci decat pe dorinta animalica. Astazi m-am uitat la TV.
Nu prea ma uit la tv in general dar astazi am facut-o si am observat ca barbatii sunt mult mai prosti decat blondele :))

Acum sunt bine , multumesc ! Si totusi , ce fac eu cu atata timp ?

Din partea casei:

2 comentarii:

Hrista spunea...

inseamna ca esti un om fericit daca-ti pui asemenea intrebari..:)

Hrista spunea...

pentru mine o zi fara sa te gandesti la bani este o zi de vacanta intr-un loc singuratic dar linistit.
Incearca sa poti adauga si un link la sfarsitul articolului / articolelor tale ca sa putem vedea si noi continuarea si a citi raspunsul la unele din intrebarile tale.

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements