Un produs Blogger.

Babele din Martie

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Printre multele obiceiuri si datini pe care romanii le respecta mai mult sau mai putin ne lovim in plin sezon de martisor si de BABE! Nu de balele alea de pe strada care se plimba toata ziua prin piata si intre piete, ci zilele intre 1-9 Martie asa numite si Babe!
Acum problema apare la cum iti alegi baba! 
Pai sunt 3 variante (unanim recunoscute) : 
1. iti alegi una din zilele intre 1-9 Martie
2. iti alegi baba in functie de ziua in care te-ai nascut ( De ex eu m-am nascut Luni, cica asta e baba mea)
3. iti alegi baba adunand cifrele din ziua ta de nastere ( Si iar ma dau exemplu pe mine, 30= 3+0= 3 Martie - baba mea)
Daca mai stiti si alte variante astept sa le spuneti.

Asa...am lamurit partea cu alesu`, trecem la interpretare. Vremea din ziua aleasa, adica baba, iti prezice cum iti va fi anul in curs. Daca vremea e frumoasa ai parte de fericire, belsug, impliniri, iar daca vremea e urata prevesteste necazuri, saracie, dificultati. Partea asta cu frumoasa/ urata tine de fiecare: poate mie imi place ca ninge, sau ca ploua, si nu imi place soarele! 
Superstitia mai spune ca vremea din ziua respectiva marturiseste, de fapt, caracterul, sufletul sau personalitatea persoanei care a ales-o.

Continuarea pe Punctul de pe "i"

Din partea casei:

1 comentarii:

Diete Verbale spunea...

articol urcat prin click-urile cititorilor in top 5 articole din ultima saptamana. Inca o modalitate de a ramane in fata in 99bloguri. ;)

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements