Un produs Blogger.

Cine e Grigore?

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Mam hotarat sa im fac jurnal. Ma gandesc la asta demult, eu sunt un baiat destept si merit un jurnal. Cre ca orice persoana importanta are un juranal si eo sut o persoana importanta. Cel putin eu asa ma consider. Fefapt ce sa mai, sunt mai mult ca sigur ca sunt important si mai sunt si destept. De azi imi voi pastra in jurnal tuate secretele mele. Nu prea imi place mie sa scriu dar daca sunt o persoana inportanta trebuie sa o fac. Azi am aflat cat de important sunt eu defapt, cat de mult ii influentez eu pe cei din jurul meu. Eo cand am zis hai pai e hai, nu e altceva.

Spre egsemplu ca sa intelegeti, am vorbit cu un prieten sa mergem azi la Mol pe la ora 7 seara. Pentru mine iesirea la Mol este foarte inportanta pentru ca la Mol sunt cele mai bune femei. Cititi minunatia mai departe!

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements