Un produs Blogger.

Discutii la frizer

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Toata lumea merge la frizerie, ca vrem sau ca nu vrem, suntem nevoiti, drept urmare "trebuie" sa mergem si la frizer din cand in cand. Exceptand situatiile in care ai o masina de tuns buna si curajul de a te tunde singur, mai devreme sau mai tarziu tot la scaunul frizerului ajungi. Frizerita mea este o tanti la 45-50 de ani, foarte serioasa si cocheta. La ultima experienta am avut insa un soc, sa va povestesc!

Dupa vreo 5 minute de "tuns" intra un nene in frizerie, genul ala de malac (2 metri) cu trei cefe, 2-3 lanturi groase la gat, gelat, aranjat, dar "baiat serios" (pe bune). Imediat dupa ce intra in frizerie, i se adreseaza frizeritei:
- Ai terminat Corabia?
- A, nu, abia sunt la inceput! E mare tare....raspunde frizerita.
- Eu m-am apucat deja de a doua, fac doua!
- Este foarte frumoasa, dar iti ia foarte mult timp. Este mare si frumoasa, dar costa si mult...spune frizerita cu un oarecare oftat.
- Merita investitia dupa parerea mea! incearca malacul sa o convinga...
Ba, ce dracu se intampla, ce Corabie, despre ce dracu vorbesc astia?
- Doamna sa stii ca or sa mai iasa doua, mi-a zis mie cineva, deci astea doua care sunt si o sa mai iasa inca doua!
- Si alea cum sunt? intreaba frizerita.
- Sunt super frumoase, cred ca o sa fac macar trei, daca nu pe toate!
- Domne` eu cred ca raman la una singura, mie mi se pare mult si 60RON pe luna, se plange frizerita.
Ba, vine sfarsitul lumii si eu nu stiu? Astia s-au apucat sa-si faca  barci, ce dracu se intampla? Stau de 15 minute jumatate tuns, jumatate netuns si astia pun la cale o modalitate de evitare a potopului...
Cititi continuarea pe ianculescuhimself !

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements