Un produs Blogger.

Fenomene extreme...tot mai dese

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

După cutremurul din Japonia, mă gândeam la toate fenomenele extreme ce au avut loc anul trecut. M-am tot întrebat dacă, întradevăr, anul 2010 este doar începutul acestor fenomene. 

Aceste dezlănţuiri ale naturii ar trebuii să ne pună pe gânduri şi să încercăm sa mai stabilizăm câte ceva, dacă se mai poate. Noi, oamenii, ne-am gândit doar la câştig… câştigul prezent, dar viitorul nu a fost un interes. Zi după zi distrugem natura, mediul înconjurător, fără să ne pese de copiii noştri. Oare aceştia vor mai avea un viitor pe această planetă?
Pe această temă se poate vorbi foarte multe, se vorbeşte chiar zilnic prin cercurile oamenilor de ştiinţă, dar…nimic mai mult. Se pare că aceştia nu sunt luaţi în serios, întrucât pentru cei care conduc lumea interesul este altul…din ce să faci bani mulţi şi repede. Da, aceasta este educaţia multora despre mediu şi natură, să-i ajute să scoată câţi mai mulţi bani.

Şi atunci chiar ne putem întreba “Care va fi viitorul omenirii?” 
Mai multe detalii despre fenomenele meteorologice extreme citiţi aici.


Eu aştept şi părerea voastră, dar şi idei despre cum vom putea noi oamenii de rând să oprim distrugerea naturii, a tot ce mai este frumos pe această planetă. Să nu punem natura împotriva noastră. 

Din partea casei:

1 comentarii:

Diete Verbale spunea...

primul gand care-mi vine acum este organizarea celor interesati in mici grupulete din zonele de pe unde stam si sa incercam sa plantam..
cred ca aceasta noua "strategie" isi va avea efectul peste ceva timp..plantarea este una din solutiile mele practice la aceasta problema ridicata de tine si de multi altii

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements