Un produs Blogger.

O alta invitatie la lectura!

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

      Asa ca de weekend va invit sa va luati cartea preferata, cana de cafea si sa stati undeva la aer si sa va relaxati. Chiar daca soarele ma face sa ma incrunt putin, stau pe balcon ascultand ciocanitoarea din copacul din fata blocului si ma bucur de ultima carte cumparata ieri (o sa ii fac o mica descriere cat de curand).
      Urmatoarea recenzie este scrisa de Andreea Toma. Cand am citit randurile trimise m-am gandit la fluturi, dar pana la vara cand o sa le vedem zborul gratios ne ramane sa ne bucuram de alti fluturasi, aia pe care ii crestem si le simtim aripile zbatandu-se prin stomacul si sufletul nostru.
           
Aceasta carte mi-a marcat o parte din adolescenta, mai ales ca am citit-o in perioada cand simteam fiorii primei iubiri si poate si de aceea am trait cu o intensitate deosebita povestea din ea. Atat de intens incat credeam profund sau mai bine spus vroiam sa cred in mitul androginului, aspect central al romanului.


O poveste de dragoste inedita, ce transcede spatiul si timpul, povestea sufletelor pereche reincarnate succesiv, ce nu reusesc, in ciuda ocaziilor repetate in care se reintalnesc, mereu in alt loc si in alta perioada istorica, sa isi implineasca iubirea, sa refaca androginul. 

Continuarea si dezbaterea pe PUNCTUL DE PE "i"


PS: Regulamentul Concursului cu si despre carti il gasiti Aici!  

Din partea casei:

1 comentarii:

Hrista spunea...

sunt atent la tot ce se posteaza in 99bloguri si incerc sa gasesc cele mai simple si directe strategii de optimizare pentru postari. Astazi am avut curiozitatea de a vedeaa daca acest post apare la cautari si unde anume in pagina google. Apare la categoria bloguri in primele 5 articole. Avantajos, nu? :))

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements