Un produs Blogger.

Atentie! Cad oameni la metrou!

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Marti este o zi proasta, nu pentru ca sunt supertitios ci pentru ca numai marti mi se intampla lucruri "rele". Obisnuiesc sa spun la misto ca martea sunt 16 ceasuri rele, poate tocmai pentru a-mi face curaj in zilele de marti. Nu dezbatem astazi de ce martea este o zi cu ghinion, astazi dezbatem sinuciderile, sau incercarile de sinucideri la metrou.

Ca orice om normal am plecat spre birou la ora 9:00. Pana la metrou acelasi drum voios pe langa piata, aceleasi tiganci care de o saptamana vand urzici "la oferta", aceleasi varstnice, ca sa nu spun babe care n-au ce face acasa si atunci incep sa iasa din case, intelegeti ideea. La metrou stupoare. Peronul plin, asa cum nu l-am vazut niciodata.  Dupa 15 minute petrecute pe peron vine un metrou, se deschid usile, coboara pasagerii, si pleaca inapoi in directia de unde tocmai venise. Casc urechile si aflu ca un bou s-a aruncat in fata metroului. Stuff-ul metrorex a actionat rapid: a remediat problema in 45 de minute (de cand am ajuns eu pe peron). Minunat!

Am aflat abia acum ca idiotul care s-a aruncat in fata metroului nu a murit. Stiu ca nu e frumos, dar trebuie sa remarc: nici macar asta nu a fost in stare sa faca asa cum trebuie.


Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements