Un produs Blogger.

Birmanezul, verisor cu Shih tzu

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

De fiecare data cand o vizitez pe prietena mea cea mai buna care are un frumos catel, de casa si gradina, pe nume Pufu, ea ii spune "Uite Pufi' a venit matusa in vizita". Acum doua zile am mers cu Mao, frumosul meu birmanez, pentru o problema foarte intima, la o dragutza Dra Doctor Vet chiar in apropierea casei lui Pufu. Asa ca nu puteam trece prin fata portii fara a ne opri pentru a da "buna ziua".
Cu acesta ocazie cei doi s-au cunoscut si fara prea mare zarva au trecut de bariera "speciei". Am concluzionat noi ca cei doi au inteles imediat ca sunt verisori, si de aceea s-au jucat frumos si fara incidente majore.
Daca am reusit un pic sa trezim curiozitatea dumneavoastra, puteti cititi articolul intreg pe Casa Cu Nuci


Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements