Un produs Blogger.

Lucrurile nu sunt cum par a fi…

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?


Lucrurile nu sunt cum par a fi…

MiracolViata e formata din clipe, apoi din ore, zile, luni… Lucrurile marunte nu le bag in seama, desi ele au o semnificatie puternica!
Visez la mari bucurii, iar pe cele mici le ignor!
In dimineata asta, la fel ca in ultimele zile, o voce din interior imi sopteste:”Asteapta-te la miracole!”…
-Oare ce miracole ma asteapta azi? – ma intreb eu, repirand profund, si echilibrandu-mi fiinta, inainte de a ma da jos din pat.
La 11 am o intalnire cu o persoana, cu care am convenit prin telefon sa ne vedem si sa discutam despre… dar nu are importanta!
Imi fac toaleta, fumez o cafea, ma imbrac si plec!
Sunt intr-o alta localitate decat cea in care locuiesc si precaut plec mult mai devreme ca sa nu intarzii! Nu cunosc bine zona!
Pe drum am o stare linistita de bucurie interioara. Afara ploua!
He, he! Ca in reclama aia!…
Cerul e innourat, dar stiu ca dincolo de nori e soarele…
Ajung cu jumatate de ora mai devreme! Asa ca imi fac de joaca cu unCatelmaidanez care vine direct la mine sa-l mangai! Ador cainii! Ei ne invata un lucru fundamental: IUBIREA NECONDITIONATA!
Apoi astept…
Cu zece minute inainte de ora fixata… ding-dang, ding-dang… mobilul! Raspund.
Persoana cu care urma sa ma italnesc, imi comunica ca ar fi mai bine sa ne vedem la un mare market din apropiere!
Habar nu aveam unde se afla, dar imi dau acordul!
Intreb un frate mai tuciuriu si acesta plin de amabilitate ma conduce chiar o bucata de drum pentru a-mi arata directia!
Un Om!
Un gand imi da ghes sa ma supar ca a fost schimbata locatia! Dar vocea interioara imi sopteste: “Asteapta-te la miracole!”
Ascult intuitia, respire profund si… merg vreun kilometru si ceva pe jos!
“Ador” miscarea pe jos!… Cu numai cateva luni in urma nici nu concepeam sa-mi dau curul jos din masina!
Dar vorba frantuzului:” C-asa-i… la vie!”
Ajung! Ma postez in fata unei intrari mari si astept!
Si tot astept!… Si tot astept!…
Pret de vreo 40 minute dupa ora stabilita!
Ce sa se fi intamplat! Ma incearca un gand critic la adresa persoanei!
-Daca nu voia sa vina de ce mi-a mai dat intalnire?… De ce n-a dat un telefon?… Ce-i cu neseriozitatea asta?…
Dar imi revin la pozitia de observator! Si… ma observ!
Cateva ganduri cu tenta de “spume” imi mai dau tarcoale, dar eu doar le observ… Si ele dispar! Asa cum au venit! Respir si caut sa vad dintr-o perspective mai larga, lucrurile!
-Lucrurile nu sunt cum par a fi!… – imi suna in cap.
Accept! Si astept… in continuare.
AloSimt o durere de mijloc si hotarasc sa intru in market sa caut un loc unde sa ma asez. Zis si… gasit!
Ma asez si privesc. Imi spun ca mai stau pana ma odihnesc un pic, dupa care, daca nu da niciun semn, fac cale intoarsa.
Privesc undeva dincolo de furnicarul de lume… Si totusi ma simt bine in interior!
Cum stau asa, vad ca se opreste o persoana in fata mea…
-Stiti, ma numesc… si trebuia sa ma intalnesc cu o persoana pe care nu am vazut-o niciodata!
-Si eu! – zic eu plictisit, gandind “inteligent”: “Persoana asta précis vrea sa-mi ceara bani, si urmeaza sa-mi insiruie vreo poveste siropoasa…”
Ce sa mai lungesc vorba! Era chiar persoana pe care o asteptam de atata amar de timp!
Mi-a povestit ca ma asteptase in alt loc! E adevarat ca nu stabilisem un loc précis de intalnire!
Si nu am apucat sa intreb, ca persoana a completat:
-Inainte de a ajunge – si ajunsese la ora stabilita! – am intrat intr-un magazine pentru a cumpara ceva pentru familie si… mi-am pierdut telefonul… si nu am avut cum sa va mai sun…
Intelesesem atunci de ce la gandul de a suna, nu am achesat!
Si a mai adaugat:
-Credeam ca NU TREBUIE sa va intalnesc! Am intrebat o multime de oameni … iar un tiganus chiar inainte de a intreba ceva, mi-a spus: “Stiti ca nu e frumos sa cersiti?”
Am discutat vreo jumatate de ora pe problema care ne interesa in comun, dupa care am plecat fiecare in ale lui.
Pe drum imi venea intrebarea:
-Pai, asta e miracol?
Iar raspunsul:
-DA! Obisnuieste-te cu “micile” miracole si apoi vei putea sa le duci si pe cele mai mari! Si apropos, nu exista miracole mici sau mari… Mintea face clasificari!
SUNT DOAR MIRACOLE!

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements