Un produs Blogger.

Mini interviu cu castigatorul concursului - Castiga o pereche de casti Vivanco FMH-6050

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Mini interviu cu castigatorul concursului Castigator concurs - o pereche de casti Vivanco FMH-6050 desfasurat in perioada 14 Martie 2011 - 30 Aprilie 2011

Cristachitu@ cu un nr total de vizualizari : 8619

Abordat pe mail, castigatorul concursului 99bloguri ne-a raspuns la cateva intrebari, intrebari pe care le-am adaugat spre citire mai jos:

1. Cum ai aflat de Concursul organizat de 99bloguri, Castiga o pereche de casti Vivanco FMH-6050?
Am primit un link din partea unui amic pe care-l aveam in lista mea de prieteni pe messenger. Tot imi trimitea in fiecare dimineata un link atasat un mic text prin care ma informa ca pe 99bloguri este un concurs care m-ar tenta si pe mine in mod direct. Asa ca am dat click, mi-a placut ce era pus ca premiu, am completat formularul de concurs si am distribuit link-ul primit cam prin toate retelele sociale , forumuri, pe unde mi-am mai adus aminte ca aveam conturi.. Simplu!

2. Ce parere ai despre procedura de participare la concurs?
Faptul ca este deschis tuturor, fara limita de varsta poate sa incurajeze atat pe cei mici si doritori cat si pe cei mari si plictisitori care nu prea au ce face toata ziua prin fata calculatorului.


3. Ti s-a parut greu sa obtii voturi? Cum le-ai obtinut??
Clik-urile pe link-ul distribuit in online le-am strans foarte simplu : din momentul in care m-am inscris si pana in ultima zi de concurs imi ofeream cam 30 de mine acestui concurs unde distribuiam prin forumuri, twitter, facebook link-ul primit. Mi s-a parut foarte simplu si usor de a putea a castiga un premiu.

4. Cum ti se par premiile acordate?
Mai multe si mai consistente ca si valoare.

5. Cum ai reactionat cand ai aflat ca ai castigat?
Am urmarit lista castigatorilor afisata in fiecare weekend pana in ziua finala a concursului. Mi-am facut niste calcule iar pe ultimele zile am forjat mai tare , stiam ca voi castiga pentru ca mi-am dorit foarte mult.

6. Ce sugestii ai la adresa acestui concurs?
As vrea ca toti cei care citesc acest miniinterviu sau pur si simplu sunt activi in online sa distribuie orice informatie care li se pare interesanta prin retelele sociale astefel incat informatia sa fie cunoscuta de cat mai multa lume.
Eu asa am castigat [ am acumulat acest nr de vizualizari ] am incercat sa trimit aceasta informatie la cat mai multa lume.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements