Un produs Blogger.

Jucarii pentru adulti

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Senzationala zi de Joi vine cu super Joy. Astazi vorbim despre un subiect picant. Picant pentru ca l-am facut noi sa fie asa. Nu eu sau tu, ci noi in general, noi oamenii, noi pudicii, noi cei puri si inocenti, noi evlaviosii. Astazi vorbim despre sex shop-uri. Ce inseamna, cui se adreseaza si ce parere avem noi despre aceste entitati si mai ales despre materialele pe care le comercializeaza.


Oamenii sunt nascuti sa fie rusinosi si nascuti sa ascunda gandurile "nenormale". Nu stiu cati dintre voi au intrat macar o data intr-un sexshop. Eu am intrat, de mai multe ori, din pura curiozitate. Nu m-a muscat nimic inauntru, nu m-am simtit stingher, nu m-am rusinat, nimic din toate astea. Si vorbesc de cativa ani buni in urma...Nu inteleg insa de ce sunt oamenii, mai ales femeile, reticente la sex shop-uri si la activitatea pe care ele o desfasoara.

In orice sex shop veti intra, veti observa foarte repede ca 98% dintre produsele comercializate se adreseaza femeilor. Cifra asta este alarmanta! Este alarmanta din simplul motiv ca 98% dintre femei vor nega faptul ca au fost intr-un sex shop macar o singura data. Ceva nu se leaga, nu? Majoritatea femeilor au o parere (exprimata verbal) foarte proasta despre sex shop-uri. Cifrele insa ma determina sa cred ca nu este asta parerea reala. De ce s-ar mai chinui comerciantii de jucarii sexuale sa aduca atata marfa pentru femei, daca ele nu sunt interesate, ba chiar sunt impotriva sex shop-urilor. Concluzia nu poate fi decat una singura: femeile sunt interesate de jucarelele sexuale.

Daca femeile nu ar fi atat de interesate, atunci s-ar gasi si marfa pentru barbati. Dar ghiciti ce? Nu prea sunt produse destinate barbatilor. Cine ar fi atat de idiot sa vanda produse destinate femeilor cand barbatii cer in prostie jucarii sexuale? Va spun eu: nimeni. Asa ca vanzatorii s-au adaptat la cerere, e o treaba pur economica: femeile cer, comerciantii ofera.


Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements